In Proc. of the 8th International Conference in Open and Distance Learning 2015 (ICODL2015), Section A: theoretical papers, original research and scientific articles, pp. 72-81, 2015.
@inproceedings{Αντωνέλου2015,
title = {Υποστήριξη Ομαδικών Συμβουλευτικών Συναντήσεων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου μέσω Μικτής Μάθησης και ΤΠΕ},
author = {Γεωργία Ε. Αντωνέλου and Βασίλειος Σ. Βερύκιος and Ροζαλία Γ. Καλαντζή and Χρήστος Θ. Παπαγιωτακόπουλος and Ηλίας Κ. Σταυρόπουλος },
url = {http://eeyem.eap.gr/wp-content/uploads/2017/06/ICODL2015Antonelou.pdf},
year = {2015},
date = {2015-11-07},
booktitle = {In Proc. of the 8th International Conference in Open and Distance Learning 2015 (ICODL2015), Section A: theoretical papers, original research and scientific articles},
pages = {72-81},
keywords = {Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Μικτή Μάθηση, Ομαδικές Συμβουλευτικές Συναντήσεις, ΤΠΕ},
pubstate = {published},
tppubtype = {inproceedings}
}
@proceedings{424,
title = {Υποστήριξη Ομαδικών Συμβουλευτικών Συναντήσεων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου μέσω στοιχείων Μικτής Μάθησης και ΤΠΕ},
author = {Γεωργία Αντωνέλου and Βασίλειος Βερύκιος and Ροζαλία Καλαντζή and Χρήστος Παναγιωτακόπουλος and Ηλίας Σταυρόπουλος},
journal = {Υποστήριξη Ομαδικών Συμβουλευτικών Συναντήσεων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου μέσω στοιχείων Μικτής Μάθησης και ΤΠΕ (ICODL2015)},
address = {Αθήνα},
abstract = {Η εκπαιδευτική διαδικασία στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο προσεγγίζει το μοντέλο της μικτής μάθησης, αφού συνδυάζει τη διδασκαλία από απόσταση και την πρόσωπο-με-πρόσωπο μάθηση μέσω των Ομαδικών Συμβουλευτικών Συναντήσεων, οι οποίες αποτελούν σημαντικό στοιχείο της μαθησιακής διαδικασίας. Προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι μιας ΟΣΣ, ζωτικής σημασίας είναι η σωστή προετοιμασία και η οργάνωση του περιεχομένου της από τον Καθηγητή-Σύμβουλο. Στην παρούσα εργασία, προτείνουμε ένα μοντέλο διεξαγωγής ΟΣΣ που βασίζεται σε στοιχεία μικτής μάθησης και αξιοποιεί τις ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ο Κ-Σ έχει τη δυνατότητα να οργανώνει ορθότερα το περιεχόμενο της ΟΣΣ και να επιτυγχάνει τη συμμετοχικότητα και τη συνεργατικότητα των φοιτητών, πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά το πέρας αυτής.},
keywords = {Μικτή Μάθηση, Συμβουλευτικές Συναντήσεις, ΤΠΕ 1. Η εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Ενηλίκων στο ΕΑΠ Η},
pubstate = {published},
tppubtype = {proceedings}
}
Η εκπαιδευτική διαδικασία στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο προσεγγίζει το μοντέλο της μικτής μάθησης, αφού συνδυάζει τη διδασκαλία από απόσταση και την πρόσωπο-με-πρόσωπο μάθηση μέσω των Ομαδικών Συμβουλευτικών Συναντήσεων, οι οποίες αποτελούν σημαντικό στοιχείο της μαθησιακής διαδικασίας. Προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι μιας ΟΣΣ, ζωτικής σημασίας είναι η σωστή προετοιμασία και η οργάνωση του περιεχομένου της από τον Καθηγητή-Σύμβουλο. Στην παρούσα εργασία, προτείνουμε ένα μοντέλο διεξαγωγής ΟΣΣ που βασίζεται σε στοιχεία μικτής μάθησης και αξιοποιεί τις ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ο Κ-Σ έχει τη δυνατότητα να οργανώνει ορθότερα το περιεχόμενο της ΟΣΣ και να επιτυγχάνει τη συμμετοχικότητα και τη συνεργατικότητα των φοιτητών, πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά το πέρας αυτής.
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία χρήσης σας. Χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα αποδέχεστε τους όρους μας. ΝΑΙ, ΣΥΜΦΩΝΩΘέλω να μάθω περισσότερα.